dinsdag 18 maart 2014

DE perfecte huisvrouw.... hmm ?


Hoe doen sommige vrouwen het ? Een fulltime job , een net huis, hobby's , leuke beleefde kinderen en ze zien er nog leuk uit ook ? Ik weet je niet . . . k, word al moe als ik er aan denk ! Ik heb er lang over gedaan om  het te willen beseffen maar ,ik  ben geen perfecte huisvrouw ! En ik wil dat niet zijn ook .Best eng om dat toe te geven ! Mijn man wist dat natuurlijk al langer,  arme schat , haha  . De kinderen hebben er niet zo veel last van denk ik . Mama heeft altijd tijd om hen te knuffelen en te luisteren naar hun belevenissen. Dat vind ik nu belangrijker dan een kraaknet huis ! Een goed evenwicht vinden tussen een niet te rommelig en een super super kraaknet huis zal wel het beste zijn denk ik. Maar dat is niet gemakkelijk hoor , zucht .  .  .

 lieve groetjes Ruth

Geen opmerkingen:

Een reactie posten