woensdag 26 maart 2014

Ik hou niet van witte benen ...

Je kent het vast wel, met het mooie lenteweer wil je een zomerjurkje of een leuk rokje aantrekken maar je durft niet goed !
Want je benen zijn zo wit als sneeuw ... ai ! Altijd als het voorjaar word , ben ik een beetje zenuwachtig.  Want ik bruin niet, sommige  mensen moeten maar denken aan de zon en ze worden al bruin, zucht .
 Vroeger gebruikte ik bruin zonder zon , maar meestal was dit doffe ellende . Vreemde strepen oranje en rare vlekken dit kun je allemaal mee maken met bruin zonder zon , maar nu gebruik ik dit :



 je voegt gewoon zuiver cacaopoeder toe aan huidlotion , even mengen en klaar.
Het heeft een mooi bruin kleurtje aan je benen , en niet dat rare oranjebruin !




 Het lijkt wel chocoladepudding , haha ! Doe alles in een potje en je hebt altijd bruine benen !

 veel liefs Ruth



Geen opmerkingen:

Een reactie posten